13. května 2014

Po prvním setkání... úplněk, nebo novoluní? :)

Krásné dobré dopoledne, milé ženy,

Děkuji za projevenou důvěru a opravdu krásné včerejší setkání... Na cestě zpátky zářila na obloze mimořádně velká a světlá Luna téměř v úplňku...
(byla jsem z toho paf - v poslední dny jsem Lunu nezahlédla a včera jeden z mých kalendářů mě totálně zmystifikoval a já "vyčetla", že je novoluní! Krásná ukázka toho, že se máme samy dívat, samy máme dát na svou osobní zkušenost, a ne a priori přejímat informace z vnějších zdrojů :-)

... a ač byla noc, obloha byla světlá, přijímající a uklidňující. Byla jsem jí fascinovaná. Napadlo mě, že je to tak trochu analogie k našemu ženskému lůnu a ženství. Při povrchním pohledu by se mohlo zdát, že je to oblast (ať už fyzicky nebo spirituálně) tmavá, uzavřená a nezajímavá, ale pokud se do ní ponoříme, může nám přinést neuvěřitelné světlo a teplo do našeho žití.

Děkuji Vám tedy, že jsme včera vyslaly první paprsky naší pozornosti do těchto míst.
Moc vás podporuji v tom, doma se sama sobě věnovat, zacvičit si... (v příloze Dynamika pánevního dna)... ať v příštím týdnu můžeme posdílet své zkušenosti.
Rovněž Vás také srdečně zvu pro bližší informace o Akci Vezmi kamarádku do záložky Ceník. Je pro každou z nás neuvěřitelně podporující, je-li nás v kruhu více...
Přeji krásné dny... <3
Abilaša





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář!