20. listopadu 2014

Můj zelený příběh


Ahoj, já jsem Adeli. A chci ti pošeptat důležitou informaci. I kdyby pro teď zněla jako hodně sci-fi, zkus si alespoň na chvíli pohrát s tou představou…

Naše tělo má dokonalou schopnost sebeobnovy.

Představte si tělo jako svůj nejúžasnější, nejpřesnější kompas na cestě životem. Díky jeho pocitům a signálům máme navigaci proto, abychom věděli, co je pro nás dobré a co nikoli. Je první branou k intuici, což je onen pocit "neznámo odkud", že vím, co je pro mne správné nebo co mám dělat. Na úrovni stravy pak tělo dovede sloužit jako neomylný detektor jak všech potravin, které mu nesvědčí, tak všech potravin, které jsou pro něj podporující a vyživující.

Jak začal můj zelený příběh?


Kdysi jsem jedla polotovary, vymletou pšeničnou mouku a průmyslově zpracovávané potraviny. Zeleninu jsem vždy měla ráda, ale tím dalším byla jaksi převálcovaná. Pak jsem se však dostala na cestu sama
k sobě, a tím pádem mne začalo zajímat, jak tělu prospívá výživa, kterou mu dávám. A tak to začalo.

Zelené potraviny, Mladý ječmen a Chlorella pyrenoidosa od české společnosti Green Ways, se ke mně dostaly v období, kdy jsem začala více pečovat sama o sebe a svou psychickou pohodu. Bylo to po první celoroční škole výcviku v tantře pro ženy v roce 2011. I moje tělo však potřebovalo podporu v očistě − bylo zanesené toxiny. Asi by se zdravotní obtíže bývaly začaly projevovat až mnohem později (co si budeme povídat, naše těla toho snesou hodně), ale naštěstí díky hlubší práci se sebou jsem vše „urychlila“, a tak toxiny se fyzicky dostaly napovrch už tehdy. Začaly se mi projevovat obtíže hormonální, trávicí, ledvinové, o únavě nemluvě. Ale jak to tak bývá, v momentě, kdy se rozhodneme vykročit na cestu zdraví, ty pro nás nejvhodnější nástroje se objeví.

Pro mne to byly zelené potraviny, tzv. „green food“ a rovněž „super food“. Pomohly mému tělu se detoxikovat (očistit střevní trakt od nánosů chemických přísad, antibiotik a jiných léků, nestrávených zbytků jídel i lepku), a tím obnovit sebeuzdravující schopnosti těla. Uzdravila jsem se ze všech zmíněných obtíží. Dodnes zelené potraviny jím denně, můj zelený příběh je doslova příběhem obohacení.

Funkcí zelených potravin totiž není jen čistit, ale zároveň sytit. Jsou pro mne základem jídelníčku; název „super food“ není pro nic za nic. Zelené potraviny obsahují neobvykle vysoký obsah živin ve srovnání s jinou zeleninou. Chlorella je navíc účinným zdrojem vlákniny, aminokyselin a bílkovin, takže pro sport
a aktivní život značka ideál. Obzvláště dovozová supermarketová zelenina a organicky pěstované zelené potraviny, to je nebe a dudy.  Ráno a v poledne piju ječmen pro povzbuzení, večer mi zase pohladí bříško před spaním. Vnímám nyní velmi dobře, která potravina je pro mne vhodná denně, která jen občas a která opravdu velmi zřídka.

Asi již tedy tušíš, že zelené potraviny jsou takovou „koncentrovanou zeleninou“ s vysokým obsahem vitaminů, minerálů, stopových prvků, živých enzymů, vlákniny.
Ale i když tabulky s přesnou gramáží a procenty mohou sice působit oslnivě, nebyly tím, co mne k užívání „zelenáčů“ ve skutečnosti přivedlo. Byla to moje intuice. Chlorella a ječmen vyrábějí své živiny přímo z původních zdrojů − z bohatství čisté Vody, Slunce, Země, Větru.

A tak je moje tělo miluje. Vzpomínáš? Naše tělo má dokonalou schopnost sebeobnovy. Zažívám, jak „zelenáče“ této sebeobnově úžasně napomáhají. Oslovuje tě to také?

Nabízím Ti informace, ale především svou osobní zkušenost. Kontaktuj mě :-)

Mgr. Adéla Obermajerová
Tel.:  (+420) 602 688 770
E-mail:
adela.obermajerova@atlas.cz
Web:
http://zenalecitelka.blogspot.cz/p/zelene-potraviny.html

Text © Adéla Obermajerová (2014). Článek není dovoleno přebírat ani jakýmkoli způsobem ukládat či šířit - je to osobní výpověď, a proto raději předejte osobní kontakt na mne. Děkuji :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář!