21. ledna 2014

Hlavně jsem šťastná, a tak jsem zdravá

Hlavně jsem šťastná, a tak jsem zdravá. Pocit štěstí... to není "muška jenom zlatá", ale vědomý stav, kdy jsem v kontaktu se sebou a svou podstatou a uvědomuji si, že každé mé prožívání přítomného okamžiku určuje jaké budou okamžiky příští, a tedy, že si mohu tvořit svůj Život.

A co moje síla?
Mám svou sílu a mohu ji použít, jak chci. Buď ji vložím do rukou druhých, aby rozhodovali o mé životě, o tom, co mám cítit, myslet si, dělat, jíst nebo pít, jak mám bydlet a s kým se vídat... Anebo se rozhodnu, že si svou sílu vezmu zpět a budu ji používat k žití svého života tak, abych byla šťastná, zdravá, spokojená, naplněná... abych tento svět mohla milovat.

Co je vnitřní, osobní síla člověka? Je to naše schopnost dělat věci a rozhodnutí. V naprosto každý okamžik. Dostaneme se k ní tak, že budeme naslouchat sami sobě. Hýčkejte si tuhle svobodu.

Štěstí a zdraví nevnímám jako životní cíl. Vnímám je jako životní praxi. Takto jsem se rozhodla. Jak jste rozhodli vy? Všichni jsme v tomto rozhodnutí svobodní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář!