12. února 2014

Mohendžodáro je blaho na vaši dráhu ledvin

Velmi ráda budu dnes sdílet příspěvěk o tom, jak mi Mohendžodáro pomohlo k uzdravení a dodnes mi dodává vitalitu a energii do života a přispívá k tomu, že se vždy můžu propojit se svým tělem a ženskými orgány. Příspěvek bez ezoterického nádechu, ve kterém vypovídám sama o sobě.
4. ásana - Šťavnatá jóni

Bývala jsem v životě leklá ryba, zároveň však přepracovaná ze studia dvou oboru na VŠ. Často mi bývala zima, měla jsem opakované záněty močových cest, v hlavě spoustu strachu, na sebe fůru nároků a, světě div se, málo chuti do života.

Od prvního setkání s lektorkou docházkového kurzu jsem věděla, že mi přišlo do života něco zásadního a že do tohoto neobvyklého cvičení se tedy rozhodně pustím..
Byl sychravý listopadový den a psal se rok 2009. Lektorka vypadala ve svých dvaačtyřiceti vypadala na devětadvacet a mluvila PŘESNĚ O TOM SAMÉM - o potížích, které jsem já u sebe pozorovala... tak pro ni byly už jen vzpomínkou!

A pak se to opravdu stalo. Od první chvíle mě Mohendžodáro bavilo, pomáhalo a podporovalo. Uzdravovala jsem své tělo i duši. Že to bylo působením na dráhu (meridián) ledvin (hlavně 4. ásana), o tom jsem tehdy vůbec nevěděla.. žádné informace jsem si nečetla... a přesto vše fungovalo.

Nyní se více cítím "v těle", je mi teplo a záněty (nebo kvasinky) už jsou minulostí. V mém životě je méně strachu a více lásky. Setkala jsem se s moudrostí vlastního těla a vím z osobní zkušenosti, že nemoci jsou pouze informacemi o tom, že nějaká situace v našem životě není v harmonii. Je jen potřeba nepřehlížet signály.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář!