21. února 2014

Co je mým záměrem v životě?

Tak za prvé být šťastná, tak jednoduché to je :)

A potom, co se týče mého konání...
aby každá žena dovedla vzít svůj život do svých rukou. Aby věděla, kým je a co si ze svého nitra přeje. Aby objevila svou sebe-hodnotu, zdraví a radost v životě.

Chci, aby každá žena, tak jako já, objevila svouVnitřní ženu léčitelku, tedy naší schopnost žít a tvořit si svůj život podle sebe, v bezpečí, dostatku, lásce a radosti.

A jaký je VÁŠ záměr? Připojíte se ke mě, v tom, co každodenně děláte a jak ostatní lidi inspirujete?

Inspirace je nejtvořivější síla na této planetě. Pojďme do toho! Ne pomáhat lidem, protože to tzv. "potřebují" (to bychom je automaticky stavěli do role "slabých"), ale inspirovat je svou vlastní radostí k tomu, aby objevili svoji sílu a svoje touhy.

Tolikrát mě podpořilo, když jsem viděla, jak někdo mně blízký si plní svá přání. A že to možné je. A když vnímám, že to, co ve své životě dělám já, inspiruje druhé, tak to mi zase zpětně dává sílu u sebe pokračovat


A tak vyzývám, vnitřně zaznamenejte to, co vás inspiruje - jakkoli a k čemukoli. Nechte si na toto vnímání klidně týden. Poté ale hlavně - konejte podle své inspirace. Slovem, činem, klidným odpočinkem, kdy vnímáte sluneční paprsky na své tváři... dnešním dnem, kdy se jenom neženete, nevědouce kam. Anebo tvořte v práci, doma, tančete, zpívejte, buďte... Nikoho o ničem nepřesvědčujte, ale mluvte a konejte z místa inspirace. 

Toto je hybná síla Vesmíru :)
"Když si něco přeješ, celý Vesmír se spojí, abys to mohl uskutečnit."
Paulo Coelho

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář!