16. září 2014

Proč jsou naše (sebe)vědomí a síla důležité?

Jsem Adeli a mým darem je doprovázet ženy na cestě k vlastnímu (sebe)vědomí a osobní síle. 
 
Proč jsou naše (sebe)vědomí a síla neboli integrita důležité? Protože ovlivňují každičký aspekt našeho života.
Bringer of the Dawn (Nositelka úsvitu) by Rassouli Art - rassouli.com
Pokud máme nízké vědomí toho, co prožíváme, jak se cítíme a jaké myšlenky a emoce používáme, pak snadno se může stát, že žijeme podle myšlenkových a emočních vzorců přijatých od někoho jiného či od společnosti celkově a máme malou moc si svůj život tvořit. Plnit si své sny a vytvářet si tu životní zkušenost, která je nám příjemná, která nás baví.

Naše osobní síla (vnitřní integrita) spočívá v tom, rozšířit své vědomí v těchto oblastech a přesměřovat svou pozornost z reakčního přístupu k životu (např. "Proč mi to druzí dělají..", "Proč je to tak těžké...", "Proč žiji život, který se mi nelíbí..") k tvůrčímu stylu života. Pokud navýšujeme vědomí sebe sama, snáze chápeme mechanismy, které se v našich životech odehrávají, a krok po kroku získáváme zpět důvěru sama v sebe. Ve svou schopnost věnovat pozornost tam, kam potřebujeme, a tím podporovat stav bytí, po kterém toužíme. Ať už je to cokoli - zdravé tělo, odpočatá mysl, krásné partnerství, pocit bezpečí, radosti, klidu nebo sjednocení. 

První krok ke skutečné, trvalé změně je vždy probuzení kontaktu se svým tělem. Cvičení Mohendžodáro se mi nádherně osvědčilo a sama jej jako nástroj pravidelně používám a velice miluji.

Název svého webu "Žena léčitelka" jsem zvolila proto, že pro mne znamená unikátní vnitřní moudrost a sílu každé ženy. Ano, i Vás, která čtete tyto řádky. Ukazuji pro vás směr cesty k Vaší vlastní tvůrčí životní zkušenosti, kterou jako žena můžete zažívat. Jaká bude, je zcela na Vás. Podpořím Vás, abyste udržela svou pozornost tam, kde potřebujete. Kousek Vás doprovodím. A budu se radovat, že kráčíme spolu.

Jenom si to představte, kdyby každá bytost na planetě se stala alespoň o trochu šťastnější.. jaký by to mělo vliv na celou naši společnou zkušenost? 

Asistovat růstu vědomí je moje práce pro planetu Zemi. Stejně tak i Vy, pokud samu sebe (u)činíte šťastnou, ve skutečnosti děláte to samé.

Přidáte se? Cesta je volná. Je ten nejlepší čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za váš komentář!